Låghastighetsdagar

Är det det dåliga vädret och brist på ljus som gör att man mår så här? Alltså, jag har ingen energi längre. Jag letade nyss efter en borttappad lånebok och dammsög upp utspillt kaffepulver (jag vet, redan en strålande morgon) och är nu helt slut. Alltså, VA? Allt allt allt är så himla jobbigt nu. Ska jag fram med strykbrädan så kräver det jättemycket energi, för att inte tala om själva strykningen (så långt har jag inte ens kommit än).
Jag är vresig och lat på jobbet. Vardagliga göromål kräver otroligt mycket av mig själv just nu och allting är dessutom så himla tråkigt hela tiden. Jag vill inte göra någonting, alls. Jag vet, jag har en jättejobbig pms den här månaden och allt är extra jobbigt nu (läs: världen är extra elak nu) men jag tycker det här har pågått ett tag nu. Jag tar inte tag i saker jag vet att jag behöver ta tag i, för annars blir det bra mycket jobbigare senare. Och ändå gör jag det inte.
Känner mig mest som en stor säck svårforcerad potatis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0