Helgrapport

Puh.
Helgen är överstånden.
Sången gick bra. Inte toppen eller fantastiskt (som det faktiskt var när vi repade innan) men bra. Tillräckligt bra.
Innebörden av sången gick med all önskad tydlighet fram till mottagararen, så jag är nöjd.

Festligheter, alltid lite svårt det där och att ha en "fri helg". Men det gick också bra. Inte perfekt, men bra. Jag inser ju att jag måste släppa på kravet på "perfekt" annars kommer varje litet avsteg att räknas som ett misslyckande. Och känslan av misslyckande kör ju igång hela karusellen av strikt diet/överätning/hetsätning/kräkningar. Så nej. Att acceptera att det inte är perfekt, men förhoppningsvis tillräckligt bra, har räckt långt. Jag känner mig generellt lugnare.

Vågen visade exakt samma siffra måndag morgon som fredag morgon så jag är nöjd.

Tillbaka till kliniken på onsdag för att få reda på resultaten av förra veckans undersökning. Brr, vill inte träffa henne igen, så jag gruvar mig. Känner att jag är i försvarsposition redan innan jag kommit dit. Förhoppningsvis är alltså detta sista gången jag träffar henne och att jag nästa gång istället träffar den som ska vara min behandlare. Hoppas hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0