Må bra-paus

Jag måste säga, jag har verkligen haft en fantastisk vecka. Jag har blivit firad och uppvaktad och blivit så otroligt bortskämd. Jag kan inte minnas att jag någonsin haft så trevligt. Champagne och middagar, överraskningar och massor med skratt.
När man lever med ätstörningar så kan man ha långa långa perioder som bara handlar om kroppen, dieten, träning och allt som hör dit och därför är såna här pauser verkligen nödvändiga för att orka. Visst, viktmässigt kunde jag ju ha haft en bättre vecka det har verkligen fiiirats. Men jag mår bra och jag är redo att jobba!
Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vill bara ge dig en styrkekram. Jag hade bulimi i ett per år men har nu varit "friskförklarad" enligt min behandlare i en dryg månad. Jag trodde aldrig jag skulle bli frisk, men det går verkligen. Bra att du sökt hjälp, jag fik hjälp på en ÄS mottagning i ett drygt år. Bloggade om allt men de inläggen är borta nu. Önskar så at du kund ebli frisk snart, för livet där tankarna inte kretsar kring mat är så mycket enklare och friare. Och ang vikt, jag gick upp drygt 10 kilo i slutet av bulimin, och något kilo till när jag slutade tänka pga ämnesomsättningen. Och även om jag idag väger mer så vägrar jag banta, för man blir inte frisk då. Hoppa viktväktarna, snälla!!

2009-11-08 @ 21:59:23
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0