Planera

I morgon fredag är jag ledig. Jag ska försöka rycka mig lagom i kragen. Träna på "good enough".
Jag ska i alla fall göra några planerade saker:
  • laga något med kyckligen jag har i frysen
  • träna, om så bara en promenad
  • planera maträtter inför veckan
  • duscha(Ja, jag måste planera in duscha. Det är sjukt tråkigt. Inte för att jag är någon snuskfia, jag bara tycker det är tråkigt.)
  • köp omega 3
  • lämna tillbaka biblioteksböcker

Dessutom borde jag verkligen göra något roligt eller i alla fall något som gör mig glad. Att må bra är det bästa medicinen mot hetsätningen. Sällskap är allra bäst. Ensamheten är tuff för mig. Både för ångesten och överätningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0