Stackars lilla mage

Efter några dagars ordentligt överätande har jag nu försökt dra ner lite på ätandet, inte för formens skull, utan faktiskt för magens skull. Matsmältningsapparaten orkar liksom inte hur mycket som helst, jag liksom bara känner hur det bränner och svider ända upp i strupen av ansträngningen.
Så därför gick jag lite hungrig igår, svalt inte, men lite mindre ätande liksom. Och det känns faktiskt bättre idag. Åt en normal frukost och ska hjälpa till med lite kamomillte.
Det hjälpte väl inte magen att jag stjälpte i mig rödvin, champagne och öl igår, men jäklar vad kul det var! Ganska oförberett satt jag hemma hos en tjejkompis med ytterligar en vän och vi tre satt och snackade och skrattade och sedan åkte vi in till Söder och gick på krogen. Länge sen jag var ut på riktigt sådär och det var jätteroligt. Masor med snygga killar och jag fick (faktiskt) några ögonkast här och där. Jätteroligt och en riktig självförtroendeboost! Det är liksom de där impulskvällarna som blir bäst. Jag har inga förväntningar och blir däför inte besviken heller. Jag har inte stårr i timmar hemm oach fixat i förhoppningen om att bli lite snygg... Nej igår var verkligen lyckat. Mer sånt.

Kommentarer
Postat av: lisa

tusen tusen tack för dina kommentarer. De värmer, något oerhört! Hoppas det är ok om jag länkar till din blogg från min, men jag vill inte tappa bort dig nu utan följa din resa. kram

2009-11-08 @ 15:21:27
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0