Tjock

Gnnn.
En högst intressant kille hörde av sig och berättade att han skulle besöka min stad. Ville jag kanske ses och ta en öl?
Det vill jag absolut, men innan jag ens hinner tänka det så kommer jag på att jag är ju .. tjock. Han kan omöjligt tycka om eller attraheras. Visst, vi sågs i höstas, men då var jag mindre. Nu.... Hur ska jag hantera det här. Jag är nära att tacka nej till att ses pga det här och jag vill inte tacka nej till saker längre. Jag vill inte vara rädd och tycka synd om mig själv utan leva livet med frisk aptit. Men... ändå. Varför gå dit när man ser ut såhär? Det kan bara bli platt fall tänker jag.
Fan.

Kommentarer
Postat av: lisa

Hörr ´u du! Gud vad jag känner igen mig MEN jag har kommit över det. Våga VÅGA våga gå dit iaf. Du kommer märka att det inte spelar någon roll hur sjutton du ser ut i kroppen. Däremot kommer det märkas om du själv sitter och tänker på det hela tiden. Varför inte njuta av livet, att en intressant killer hör av sig och vill träffa just DIG! Borde du inte istället skina av självförtroende??? JO snälla. Tänk om... Ååå vad jag vill att du skall gå dit, ragryggad och tänka på alla dina bra sidor. Inte tänka på allt negativit som du krampaktigt håller dig kvar i och intalar dig själv. Ett självförtroende sitter ju inte i en kropps utseende, de sitter i huvudet.



Du sa att ni setts i höstas, förra hösten då elle? Rent logiskt så måste du ju tänka att så mycket kan du inte gått upp att han inte skulle känna igen dig. Det står ju knappast inte i panna på dig eller hur ;)



Alltså jag blev så glad för din skull nu:) Värsta killen hör av sig och vill träffa dig. Hur ofta händer sånt egentligen? Inte ofta för mig iaf...

Go go go gumman!!!



Massa peppande kramar!

2009-11-24 @ 11:15:36
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/
Postat av: Tant Malin

Håller helt med Lisa. Njut av att han vill träffa dig, och jag kan lova att han inte minns några kilon hit eller dit!!!



Ha så kul!

2009-11-24 @ 21:05:28
URL: http://tretusenggr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0