Figurtankar 2

Vägde mig idag. Över 80 igen, med ganska bred marginal: 81,2! Gårdagens självställda fråga börjar fasen luta åt "svar:nej" alltså. Fifan. Vad hände? Stressen virvlar omedelbart iväg. Nej jag har inte skött mig exemplariskt, men upp 1,4 sedan en vecka? Jag hoppas hoppas att det är någon konstig ansamling i kroppen, jag vaknade nämligen och såg ut som om jag gått en boxningsmatch. Ögonen är helt sjukt svullna. Samtidigt som måttet runt höften är lite lite mindre än förra veckan. Inte midjan dock. Den var upp ordentligt. Måste prata med behandlaren, ska dit idag.
Nu: träna. Jag skulle ha tränat ändå nu på morgonen, men det känns lite extra skönt att röra på sig när man får sådana sifffror på vågen. Bah!

Kommentarer
Postat av: Tant Malin

Bara så du vet så hoppar min vikt upp och ner med nästan 2 kilo. Om jag ätit salt mat till exempel. Så ta ett djupt andetag och försök tänka positivt.



Kram!

2010-02-11 @ 11:15:39
URL: http://tretusenggr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0