Framåt marsch

Nästa vecka ska jag träffa chefen för SCÄ för att diskutera "vad jag behöver". Ska det vara så svårt det? Men bra, mycket bra att vi jobbar på att lösa det i ställer för att tvinga mig kvar hos kärringen. Då hade risken varit stor att jag gett upp.
Tills dess kör jag på med mitt ätschema och våndas. Och jag får nog medge, jag fuskar lite här och där. Men vaddå, "bättre nästan rätt än helt fel" som kärringen sa. Nåt lyckades hon ju med i alla fall.

I övrigt känns det kanske som det är på väg att bli lite bättre i lynnet igen. Jag har inte ångest hela tiden längre. Jag tror brytningen kom i helgen.
Ibland funderar jag på kopplingen mellan mina månadscykler och ångesten. Jag hoppas verkligen inte att jag börjar bli en av de kvinnor som inte bara har PMS utan ännu värre, varje månad. En del blir nästan deprimerade. Varje gång.

Skulle vilja gå på Svaroopayoga. Det är en yogaform som är fantastisk för ryggen. Skulle vara så bra för mig nu, men var ska jag hitta pengarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0