Beslut

Dåså. I samråd med min behandlare så ska jag faktiskt så sakteliga ta mig neråt viktmässigt. Jag ser fram emot det oerhört.
Tillsammans ska vi titta på hur jag äter och vilka emotionella hinder eller problem som dyker upp på vägen, och inte minst efteråt. Varför går jag upp igen/hur hålla sig kvar på den hälsosamma vikten/hur slippa tvångstankar om att gå ännu mer och ännu mer och ännu mer.
Det känns jättebra. Jag litar på henne. Och faktiskt ganska mycket på mig själv också.
Spännande.

Kommentarer
Postat av: My

Det är sååå viktigt att man trivs med sin behandlare. Då kan det bara bli bättre / My!

2010-06-30 @ 22:42:26
URL: http://tankarimy.blogspot.com
Postat av: Anni

Det låter bra att du gör det i samråd med din behandlare. Vad bra att du litar på din behandlare och ännu bättre att du litar på dig själv!

2010-07-05 @ 07:58:54
Postat av: Bundle

Hej! Länge sen. Härligt att det går så bra för dig. Förstår dina tankar angående vikten. Nu när du kommit så långt och med stöd ifrån din behandlare så borde det ju inte vara så "farligt" att försöka gå ned i vikt. Du har ju verktygen till att hålla bulimin borta. Tränar du något? Om inte så försök smyga in ett par pass i veckan. Man mår så bra utav det och äter bättre dessutom tycker jag. Kram på dig och lycka till.

2010-07-12 @ 10:25:27
URL: http://enmammaskampmotbulimi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0