Hej vad det går. Åt fel håll.

Ja herregud gott folk. Jag skulle ju accepteeeera hur jag ser ut? Det gick ju som det gick. Jag gjorde en 180 och beställde bantningspiller - något jag ALDRIG trodde att jag skulle göra. Och dagen efter (idag) beställde jag tid för tre fettreducerande behandlingar. Så nej, jag är inte så duktig på att acceptera min kropp. När jag försökte reagerade allt med att stegras enormt. Jojjo. Jag är besviken, men samtidigt väldigt förväntansfull finflr det jag har framför mig, det kan inte hjälpas.

Kommentarer
Postat av: Bundle

Hej! Bara undrar hur det går för dig? Hoppas du har en bra sommar utan bantningspiller ;-)



Kram!

2011-07-21 @ 22:23:05
URL: http://enmammaskampmotbulimi.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hur går det för dig lilla nabis? Hoppas du mår bra!! Kram

2011-08-27 @ 00:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0