Svår tid

Just nu är det mycket kämpa.
Vill bara ligga hemma om kvällarna, stirra på teven och äta. Äta äta äta. Och jag kämpar för att inte bara ge efter. Och det är tungt att kämpa mot något man vill så hemskt gärna.
Är i en period där det känns som om det mesta har gått i stå. Inget känns speciellt roligt och jag har inget som jag ser fram emot. I går kväll låg jag i sängen och försökte komma fram till vad jag drömmer om. Vad vil jag göra? Om inga hinder fanns, vad skule jag t ex jobba med? Och jag är ledsen att säga att jag kom verkligen inte på något. Jag har liksom inga drömmar. Inget jag strävar efter, inte ens något ouppnåeligt mål. Plötsligt känns framtiden så tom. Tom och meningslös. Vissa dagar vill jag bara ge upp.
Så det är väl inte så konstigt att jag bara vill äta kanske. Patetiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0